martes, 20 de mayo de 2008

I HAVE FORGIVEN JESUS-MORRISEY

Morrisey


I was a good kid
I wouldn't do you no harm
I was a nice kid
With a nice paper-round
Forgive me any pain
I may have brung to you
With God's help I know
I'll always be near to you
But Jesus hurt me
When he deserted me, but

I have forgiven Jesus
For all the desire
He placed in me when there's nothing I can do
With this desire

I was a good kid
Through hail and snow I'd go
Just to moon you
I carried my heart in my hand
Do you understand?
Do you understand?
But Jesus hurt me
When he deserted me, but

I have forgiven Jesus
For all of the love
He placed in me
When there's no-one I can turn to with this love

Monday - humiliation
Tuesday - suffocation
Wednesday - condescension
Thursday - is pathetic
By Friday life has killed me
By Friday life has killed me

(Oh pretty one, Oh pretty one)

Why did you give me
So much desire?
When there is nowhere I can go
To offload this desire
And why did you give me
So much love
In a loveless world
When there's no one I can turn to
To unlock all this love
And why did you stick me in
Self-deprecating bones and skin
Jesus - do you hate me?
Why did you stick me in
Self-deprecating bones and skin
Do you hate me? do you hate me?
Do you hate me? do you hate me?
Do you hate me?


HE PERDONADO A JESUS

Yo era un buen chico
yo no haría ningún daño
yo era un chico lindo
con un lindo reparto de periódico.
Perdóname alguna pena
que yo podría haberte traído.
Con la ayuda de Dios yo sé
que siempre estaré cerca a tí.
Pero Jesús me hirió
cuando me abandonó,pero

Yo he perdonado a Jesús
por todo el deseo
que puso en mí cuando no hay nada que se pueda hacer
con este deseo.

Yo era un buen chico
a través del granizo y de la nieve yo iría
sólo para alcanzarte.

Yo cargué mi corazón en mis manos,
¿entiendes? Entiendes? pero

Jesús me hirió cuando me abandonó pero
he perdonado a Jesús
por todo el amor
que puso en mí cuando no hay nadie a quien dejarle este amor

Lunes- Humillación
Martes – ahogo
Miércoles – Condescendencia
Jueves - es patéticos
Por el viernes,la vida ya me ha matado
Por el viernes,la vida me ha matado

(Oh hermoso Oh hermoso)

¿Por qué me diste
tanto deseo
cuando no hay ningún lugar que pueda ir
para descargar este deseo?
¿ Y por qué me diste tanto amor
en un mundo sin amor, cuando no hay nadie
para liberar todo este amor?
¿Por qué me pones en
defectuosos huesos y piel,
Jesús? ¿me odias?
Por qué me pones en
defectuosos huesos y piel
¿me odias? ¿me odias?
¿me odias? ¿me odias?
¿me odias?

______________

VIDEO



---------------
MP3

I have forgiven jesus.mp3

No hay comentarios: